Autor |
Wiadomość |
izka@26
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:45, 08 Wrz 2010 Temat postu: blacha |
|
|
witam ma na oku autko 2002r 1,3 16v i chcialam sie zapytac jaka jest blacha w tych autach oczywiscie hodzi mi czy nie zjada go rdza to widzialam juz duzo aut ale niestety z rdza auto fardzo mi sie podoba i z tego co czytalam tu na forum to niezawodne a własnie takiego szukam bo duzo sie jezdzi jakby ktos mi cos powiedzial bardzo bym była wdzieczka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Darek
Administrator
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Czw 10:58, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witaj, ja posiadam 2 modele daihatsu.
cuore z roku 1995 i YRV rok 2000. Cuore ma blachę nieocynkowaną i mimo swojego wieku rdzy nie widać. YRV ma blacharkę bardzo zdrową.
W YRV blachy są ocynkowane, więc zardzewnieć nie ma prawa. Chyba, że auto jest wyklepane po wypadku lub stłuczce, wówczas konstrukcja jest naruszona i istnieje zagrożenie ognisk rdzy. Sprawdź dobrze testerem lakieru auto przed kupnem, i stan tłumika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1grek
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:31, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety YRV nie ma ocynku. Na pewno!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darek
Administrator
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Wto 13:08, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Możesz wytłumaczyć fachowo brak ocynku w YRV. Jakieś dowody rzeczowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pią 14:39, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dla potwierdzenia, z rosyjskiej wikipedii (translator Google):
Cytat: | Wszystkie samochody Daihatsu w Europie zostały wykonane z metalu ocynkowanego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Sob 10:17, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Sam skrobałem rudą na swoim i tam gdzie było przeżarte na wylot blacha trzyma się tylko na ocynku.
Progi, nadkola, podłoga, wszystko od dołu jest cynkowane dwustronnie.
Inna sprawa, że jakość stali musi być bardzo słaba skoro blacha koroduje od wewnątrz, między dwoma warstwami ocynku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Sob 10:41, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli nie tak pięknie...
A gdzie weszła u Ciebie rdza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Nie 16:53, 15 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Progi, połączenie podłogi ze wzmocnieniem z przodu i środkowym i od strony obydwu progów, tylne krawędzie nadkoli.
Na podłużnicach z tyłu też mam już niezłe dziury, które zamaskowane były z obu stron warstwa ocynku
Z tym, że ten egzemplarz musiał albo jeździć gdzieś nad morzem albo być nieco zalany itp, bo miałem wcześniej rok starszy i był zdrowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|