Autor |
Wiadomość |
jan
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Pon 17:29, 17 Lis 2014 Temat postu: Radio |
|
|
Witam mam pytanko odnośnie radyjka, nie wiem czy ma ono podświetlać panel po wyłączeniu stacyjki bo w moim tak jest,poprzedni właściciel ze względu na to że mało korzystał odłączał akumulator aby mu go nie rozładowywał ,a jak to jest w waszych YRV
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jan dnia Pon 17:31, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Wto 9:55, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
To zależy jak podłączysz? Standardowo powinno się wyłączać całkowicie. Jeśli przerobisz kostkę i poprzestawiasz pin-y od zapłonu tak aby cały czas było tam 12V do zasilania pamięci to będzie działać cały czas i po tygodniu akumulator rozładowany.
Wygląda na to, że ktoś właśnie tak to przerobił. Wyciągnij radio i daj zdjęcia co tam masz za nim?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jan
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Wto 13:34, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Najpierw muszę rozgryź jak wyjąc radio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Wto 17:40, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Najpierw wyjmujesz ramkę (na rysunku oznaczona jak: "i").
Nie pamiętam czy są gdzieś dwie śrubki czy tylko na zatrzaski? Musisz obejrzeć.
Pokrętła od nawiewu chyba zostają?
Po zdjęciu ramki masz mocowanie półki i radia na metalowych kątownikach. Identycznie jak w Hondzie CR-V II gen.
Odkręcasz kątowniki (mogą być podwójne trzymające razem radio i półkę albo oddzielne). Można przy okazji zamienić półkę z radiem miejscami jeśli chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jan
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Wto 19:52, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Radio wyjęte,sprawdziłem na tym styku jest cały czas napięcie,znalazłem pin na którym jest napięcie po przekręceniu stacyjki spróbuje zamienic miejscami jak będzie dobrze napiszę
ps.jak na tym forum wstawiacie zdjęcia bo nic nie mogę wyszperać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Śro 9:37, 19 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak wszędzie. Piszesz: "img" w nawiasach kwadratowych, wstawiasz adres obrazka i na końcu piszesz: "/img" w nawiasach kwadratowych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Joki dnia Śro 9:37, 19 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jan
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Śro 18:24, 19 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Joki napisał: | Tak jak wszędzie. Piszesz: "img" w nawiasach kwadratowych, wstawiasz adres obrazka i na końcu piszesz: "/img" w nawiasach kwadratowych. |
Myślałem że można bezpośrednio z nosnika a nie ze strony np.fotosik lub tp.
ale mniejsza o to próbowałem wszystkich kombinacji z kablami i lipa na dodatek spaliłem bezpiecznik nie przy radiu i tu pytanie gdzie jest skrzynka z bezpiecznikami czy to ta w komorze silnika czy jest gdzies indziej bo dziś już za ciemno i zimno i pada,i mam prośbę gdyby ktoś wrzucił zdjęcie swego radia dla porównania ze moim
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jan dnia Śro 18:28, 19 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darek
Administrator
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Czw 2:33, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
skrzynkę bezpieczników znajdzesz nad półką przy kolumnie kierowniczej po wyjęciu klapki. To powinien być ten otoczony na czerwono.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Czw 2:42, 20 Lis 2014, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Czw 9:32, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma co porównywać radia. Wcale nie musi być takie same.
Masz tam znormalizowany konektor ISO i przejściówkę na wtyki Dai czy jakieś inne kombinacje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jan
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Czw 19:17, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dziś całe popołudnie poświęciłem problemowi,nawet rozebrałem całe radio aby znależ które wtyki w kostce do czego i doszedłem zrobione jedynym minusem jest że musi być kluczyk w stacyjce aby działało ale to i tak lepiej gdyby miało się świecić,dzięki koledzy za pomoc i wsparcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jan dnia Czw 19:17, 20 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jan
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Pią 15:09, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie chcę za bardzo kasztanić na forum więc tu chciałbym się zapytać odnośnie rozbiórki panelu Joki w 4-tym poście wrzucił rysunki tylko chodzi mi konkretnie jak rozebrać aby wymienić żaróweczki w podświetleniach obrotościomierza oraz panelu regulacji nawiewów no i przy okazji niczego nie uszkodzić , dobry by był jakiś film albo konkretne zdjęcia co i gdzie podważyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Pią 23:27, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Wykręcasz dwa wkręty z górnej części panelu: "f" (nad zegarami). Później całość wyrywasz z zatrzasków. Coś tam trzyma mocniej w narożniku przy zegarku ale to tez zatrzask.
Odkręcasz dwa wkręty po bokach zegarów.
Wyjmujesz zegary.
Nie musisz odłączać złączy. Żaróweczki są na zatrzaskach bagnetowych. Odkręcasz ćwierć obrotu i wyjmujesz oprawkę a z niej żarówkę.
Jeśli chodzi o panel nawiewów to wyrywasz z zatrzasków ramkę: "i". Panel pokręteł nawiewu zostaje.
Dalej sam musisz sprawdzić bo nie rozbierałem.
Na rysunki wygląda, że trzeba odkręcić dwa wkręty po bokach panelu i go wyjąć?
Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jan
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
|
Powrót do góry |
|
|
|