Autor |
Wiadomość |
kamil
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 10:59, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A jaka/jakie skrzynie podejdą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Śro 22:28, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Zależy jakie chcesz mieć przełożenie główne?
Ogólnie wszystko od Daihatsu i Toyoty z silnikiem K3-VE, K3-VE2, 2SZ-FE, 3SZ-VE.
Do turbo warto celować w skrzynię od 3SZ-VE bo i przełożenie główne zwykle zbliżone i moc powinna przenieść bez ryzyka ukręcenia wałków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Czw 8:48, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem na myśli Twój plan/wybór co do skrzyni dla turbo.
A jak wygląda sprawa ze ścianą grodziową, jest tam fabryczne miejsce np. na linki do skrzynki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Czw 10:00, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Celuję w skrzynię z Materii 1,5. Jeśli chodzi o mocowania i otwory to wszystko jest. To zwyczajne nadwozie YRV...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaremy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 11:53, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie YRV oprócz tego co opisaliście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabłudów
|
Wysłany: Wto 20:56, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Na wszystko. Niemiec też nie sprzedaje bez powodu. Moim zdaniem najbezpieczniej kupić lekko uderzony. Tak aby było widać co jest do zrobienia i zlecić naprawę zaufanemu warsztatowi.
Kupując niby sprawny od handlarza narażamy się na ryzyko ukrytej i "zadrutowanej" wady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|