Forum  Strona Główna

 zakup yrv
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kamil




Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 10:59, 11 Gru 2013    Temat postu:

A jaka/jakie skrzynie podejdą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabłudów

PostWysłany: Śro 22:28, 11 Gru 2013    Temat postu:

Zależy jakie chcesz mieć przełożenie główne?
Ogólnie wszystko od Daihatsu i Toyoty z silnikiem K3-VE, K3-VE2, 2SZ-FE, 3SZ-VE.
Do turbo warto celować w skrzynię od 3SZ-VE bo i przełożenie główne zwykle zbliżone i moc powinna przenieść bez ryzyka ukręcenia wałków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil




Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Czw 8:48, 12 Gru 2013    Temat postu:

Miałem na myśli Twój plan/wybór co do skrzyni dla turbo.
A jak wygląda sprawa ze ścianą grodziową, jest tam fabryczne miejsce np. na linki do skrzynki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabłudów

PostWysłany: Czw 10:00, 12 Gru 2013    Temat postu:

Celuję w skrzynię z Materii 1,5. Jeśli chodzi o mocowania i otwory to wszystko jest. To zwyczajne nadwozie YRV...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaremy




Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 11:53, 29 Lip 2014    Temat postu:

Na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie YRV oprócz tego co opisaliście

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabłudów

PostWysłany: Wto 20:56, 29 Lip 2014    Temat postu:

Na wszystko. Niemiec też nie sprzedaje bez powodu. Moim zdaniem najbezpieczniej kupić lekko uderzony. Tak aby było widać co jest do zrobienia i zlecić naprawę zaufanemu warsztatowi.
Kupując niby sprawny od handlarza narażamy się na ryzyko ukrytej i "zadrutowanej" wady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Eksploatacja i obsługa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin